Procedury dla Działu Obsługi Klienta

Problem projektowy

Jak sprawić, żeby pracownicy obsługi klienta szybciej odnajdywali w procedurze rozwiązania problemów zgłaszanych przez klientów podczas rozmów telefonicznych i efektywniej się z nimi komunikowali

Rozwiązanie

treści informacji potrzebnych w rozmowach uprościliśmy językowo; podzieliliśmy komunikaty z uwagi na ich funkcję na: wewnętrzne, systemowe i zewnętrzne, kierowane do klientów; wprowadziliśmy:

Interaktywny spis treści

Format poziomy - dostosowany do ekonomicznego wyświetlania na ekranach

Pagina żywa - zawierającą nazwę działu wskazującą aktualne miejsce w dokumencie

Linki do zewnętrznych dokumentów oraz odsyłacze do odpowiednich miejsc w obrębie dokumentu

Hierarchia treści, spójna struktura i konsekwentne wyróżnienia - ułatwiająca czytanie i intuicyjne odnajdywanie się w treści

Skład typografii dostosowany do zmaksymalizowania funkcji dokumentu i jego czytelności

Cały dokument spójny wizualnie i wykonany zgodnie z księgą identyfikacji Klienta

Nazwa Klienta

Skarbnica Narodowa Sp z o.o.

Usługa

Paczka dokumentów

Zespół

Treści opracowała Agnieszka Wrzesień, warstwę graficzną stworzyła Małgorzata Jabłońska- Wawrzyniuk, nadzór merytoryczny Iza Turczyńska- Buszan

Kontakt
OPINIE

Co nasi Klienci mówią o nas?

Dwie strony umowy o dzieło zaprojektowane zgodnie z zasadami legal designu, z czytelnym układem i jasnym wykazem kluczowych informacji, na ciemnym tle

"Po latach korzystania z kilku zlepionych umów o prace projektowe, które obrosły w nawarstwiające się niejasne zapisy, zdecydowałem się na stworzenie umowy od podstaw przez profesjonalny zespół Projekt Prawny. W toku kilku spotkań zdefiniowaliśmy najważniejsze problemy i aspekty umowy, tak aby zapisy dawały mi komfort pracy, a klientowi bezpieczeństwo, że prace zostaną przygotowane rzetelnie i w terminie. Następnie treść została przygotowana zgodnie z zasadami prostego języka i poddana opracowaniu graficznemu, co spowodowało, że przyjemnie się ją czyta! Forma w jakiej jest podana ułatwia mi pracę i skraca komunikację z klientem – wszystko jest klarowne i intuicyjne w obsłudze, a co najważniejsze treść i czytelność zapisów wzbudza zaufanie."

Architekt Jakub Drohomirecki

ROCHMAN DROHOMIRECKI ARCHITEKCI SP. Z O.O.
Strona tytułowa umowy ramowej, zaprojektowana zgodnie z zasadami legal designu, z przejrzystym układem informacji o wykonawcy i zamawiającym, oraz jasnym wykazem zawartości umowy, na ciemnym tle

"Zastanawialiście się kiedyś, jak ważne jest, aby dokumenty prawne były nie tylko zgodne z przepisami, ale również klarowne i przystępne dla użytkowników? W naszej kancelarii doskonale to rozumiemy, dlatego zdecydowaliśmy się na współpracę z Projekt Prawny i Izabelą Turczyńską-Buszan - ekspertką od legal design! Iza przeprowadziła nas przez cały proces tworzenia dokumentów: od rozpoznania specyficznych potrzeb, przez zrozumienie perspektywy użytkownika, aż po sporządzenie dokumentów wraz z ich obróbką graficzną. Efekt? Wzór umowy wdrożeniowej IT, która jest user-friendly i intuicyjna dla naszych klientów! Jeśli chcecie, aby Wasze dokumenty również były takie, polecam kontakt z Izą, która zadba, by takie właśnie były."

Radczyni Prawna Magdalena Raniszewska

Partnerka w Kancelarii RBR Rychter Raniszewska Kancelaria Doradców Podatkowych i Radców Prawnych S.K.A.

"I recently had a chance to engage Iza team to create two essential contract templates for my business: one for workshops and another for consultancy services. From the outset, they took the time to understand my unique needs, ensuring every detail was addressed. The final documents are not only comprehensive but also incredibly user-friendly, with clear language that makes them easy for both my clients and me to navigate.

This upgrade has brought a new level of professionalism to my business interactions. It’s a relief to have well-structured, polished contracts that streamline my workflow and foster trust with my clients right from the start"

Łukasz Turczyński

Agile Analytical Business Leader

"Na szczególne wyróżnienie zasługuje fakt, że kancelaria kieruje się w pracy zasadami Legal Design, dbając o to, aby tworzone przez nią dokumenty były zrozumiałe, przejrzyste i przyjazne użytkownikowi. Umowy przygotowane w tej formie zrobiły bardzo dobre wrażenie na drugiej stronie, co znacząco ułatwiło współpracę i budowanie relacji biznesowych."

Magda Jędrzejewska - Sadecka

ZenFlow
Slider Left Arrow
Slider Right Arrow
PYTANIA I ODPOWIEDZI

Najczęściej zadawane pytania

1

Czym jest Legal Design i dlaczego warto z niego korzystać?

2

Czy oferujecie szkolenia i warsztaty z Legal Designu?

3

Czy macie gotowe pakiety dokumentów?

4

Czy Legal Design sprawdza się w każdej branży?

5

Czy macie doświadczenie w projektowaniu procesów prawnych dla dużych organizacji?

6

Czy legal design polega tylko na zmianach wizualnych dokumentów?